måndag 9 november 2009

kan jag få en droppe mjölk i mitt vatten eller två?

För att avsluta mina tentaångestinlägg kan jag säga att tenta-p är över och jag klarade båda tentorna. Ja, till och med kemitentan som jag trodde jag skulle faila. Men jag fick till och med en fyra. Näe, jag fattar fortfarande inte. Visst är jag glad, men det är lite läskigt vad mycket poäng man kan få fastän man inte tycker man ens fattar hälften av kursen.

Annars är allt som vanligt. Nya kurser har börjat. Jag har börjat spela Seiken Densetsu III för att ha nåt att skjuta upp pluggandet med. Sushilunch med kompisar. Ätit morotskaka och spelat Super Mario III med storebror. Liksom, har haft det trevligt men inget spektakulärt händer.

Lyckades hitta familjens gamla hemsida för våra hundar någonstans i ett obskyrt hörn av internet. Eftersom jag har en sådan enorm hundlängtan för tillfället så avslutar jag inlägget med en bild från "valptiden". I Rättvik har det tydligen varit lite skraltigt: Mejan har haft livmoderinflammation och opererades för några dagar sedan. Nu är hon tydligen instängd i en "klia-inte"-tratt, men mår i övrigt bra. Men en massa sympati till henne.


Tuva och en av hennes valpar. ('02)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar