torsdag 28 januari 2010

"What would lift the spell on you?"

21 år idag! Men är ändå lite depp, tacomiddagen blev inte av av olika anledningar så jag sitter likväl ensam hemma. Men ska väl göra det bästa av det, dvs köpa något gott och mysa med någon fin film (dvs Porco Rosso).

Annars har jag egentligen inte så mycket att skriva om. Vi har fått våra projektuppgifter och vår grupp ska leka kriminaltekniker, alltså utveckla en metod att undersöka om olika kemiska prover innehåller vissa typer av droger. Jag erkänner att jag känner mig rätt nollställd över hela uppgiften, men jag antar att det är därför vi har fått ett halvår på oss.

Men nu ska jag iaf vandra iväg till Hemköp & införskaffa choklad.

(Dagens bästa: prata i telefon med Johanna)

Tillägg: För övrigt var jag mer morgontrött än vanligt idag eftersom snöplogen körde omkring utanför mitt fönster en hel timme mitt i natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar