tisdag 16 juni 2009

"dig it in there mr spo--"

Igår satt jag i elva timmar på en liten trästol och lyssnade på information om etik och bemötande inom hemtjänsten, fick delegationsutbildning osv. Pui Jin var också där och höll mig sällskap, men det var det enda positiva med hela dagen. Jag kom hem vid åtta.

Jag tror aldrig det har krupit så mycket i kroppen tidigare, någonsin. Jag är en sån som måste vrida och vända på mig och byta position var femte minut, men det finns helt enkelt inte särskilt många sätt man kan sitta på en sån stol. Frustration.

Imorgon ska jag ner till Rättvik till 10:00 och träffa en läkare som ska få klämma och peta på knölen som dök upp bakom mitt öra för 2-3 veckor sedan. :/

För övrigt så har jag tillbringat den senaste veckan åt att se klart säsong 4 av Criminal Minds, såg säsongsavslutningen för några dagar sen. Är det verkligen meningen att jag ska vänta tills september för att få se hur det går?

2 kommentarer:

  1. Elva timmar! Det var inte dåligt det. Inte visste jag att det fanns så mycket att säga om hemtjänsten. Hade en sån information förra året men den var kanske i fyra timmar.

    SvaraRadera
  2. det visste inte jag heller förrän jag hörde det. men egentligen hade det nog räckt med 4 timmar om folk bara kunde komma till saken när det pratade. herregud. :|

    SvaraRadera