onsdag 22 juli 2009

the gum you like is going to come back in style

Idag satt jag vid datorn och slappade/hade tråkigt och hade nyss kommit hem från jobbet när Helena ringde och skulle åka genom Rättvik alldeles strax. Så min annars gråa Rättvikstillvaro livades upp av ett litet spontanbesök. :D

Annars har jag inte gjort mycket annat än jobbat den senaste tiden. Jag och Johan har tillverkat mjöd, men vi inte har smakat resultatet än eftersom det ska stå några dagar. Jag har läst igenom hela webbserien johnny wander som är så himla skönt ritad och har totalt meningslösa poänger, men den är liksom beroendeframkallande, avslappnande. Jag har fått ett häfte för att repetera kemi inför terminsstarten. (När ska jag hinna?) Är även löjligt förtjust över detta. För liksom. Tweed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar