fredag 28 augusti 2009

kan nollan sjunga nollesången kanske?

Min nolle-p avslutades med finsittning samt eftersläpp. Under sittning upphöjdes vi gradvis tills vi slutligen blev ettor. Visserligen var nolle-p stressig och lite nervös, men jag saknar det redan. Aldrig mera morgonsamling med TackLing...aldrig mera cykla uppför märkesbacken och bemötas av samtliga fadderier i givakt...

Nu är det ju liksom bara att köra igång och plugga. Och typ, tvätta, städa, faktiskt laga egen mat...allt jag inte har hunnit de senaste veckorna. (Noterar att jag nu har bott i Linköping i 3 veckor.) Imorgon ska jag åka in till stan med Alexandra och skaffa labbrock, strykjärn, häftapparat, m.m.

Nu måste jag gå till affären - hungern gör sig påmind.

...och självklart började det precis ösregna.

Tillägg: Mm. Först hemmakvällen på ett tag. Pizza, en öl och slötittande på lite gamla Queer as Folk-avsnitt. Jag mår bra.

3 kommentarer: