lördag 19 september 2009

"oändligheten minus oändligheten"

När kommer (500) Days of Summer till Sverige? Kommer den att göra det? Det är en sådan där film jag verkligen, verkligen vill se, på bio till och med. (Och inte enbart för att Matthew Gray Gubler spelar i den. Faktiskt.)

Annat som pågår nu är tentapluggande. Kemitenta på måndag och det känns, inte riktigt bra. För mycket att lära sig utantill på för kort tid. Om jag har tur kanske jag kan skrapa ihop ett godkänt. På övningstentan gick det lite so-so. Jag har pluggat så mycket jag har orkat, men igår kväll sa det bara stopp och mot mitt bättre vetande följde jag med storebror på The Animal Five's spelning istället. Och ikväll blir det tacokväll. Men eh. Man måste mata magen och själen innan man matar hjärnan, right?

Jag fick resultaten på matteduggan igår i alla fall. (Höhö.) Där skrapade jag i alla fall ihop ett godkänt. Gillade ration där, 120 pers blev underkända, 47 st godkända. Livet är hårt. :/

Genom lite slösurfande ramlade jag över en video från en av våra nolletävlingar, den som Ling (min sektion) faktiskt vann och som jag deltog i. Typ. Jag packades in i en bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar