måndag 30 mars 2009

Jesus is not a zombie!

På fredag, 05:20, går bussen från Fårösund till 07:05-färjan i Visby. Hooray. Menmen, 17:00 kommer jag i alla fall att vara hemma i Rättvik på en veckas påsklov. Veckan efter det möts vi upp i Stockholm och åker till Estland med klassen och vet ni vad det innebär? Jag måste packa i två steg. Passet får jag absolut inte glömma i Fårösund, och på grund av det så har det fastnat totalt i min hjärna. Jag tänker på mitt pass 24/7 just nu.

Idag har vi jobbat på med antologin. Eftersom jag var i korrekturläsningsgruppen hade jag gjort det mesta av mitt arbete under helgen, så jag gjorde egentligen inte så mycket. Jag har fått frågan "om du var en tapet, hur skulle du se ut då?" och kunde inte svara. Johanna löste det genom att gå in på en sida och hitta en tapet som hon tyckte var "typiskt mig". Jag blev faktiskt ganska nöjd med resultatet, även om jag har lite problem att beskriva den i ord. Men, det är bra, right?

Alida fyller 20 idag, så snart ska jag på tårtkalas. :)

(Psst! Det här är den tredje Bones-referensen jag gör i rubriken till mina inlägg.)

1 kommentar:

  1. Haha, Zombie!Jesus... bilderna i huvudet får mig att skratta. Elakt.

    SvaraRadera