torsdag 7 maj 2009

Do you mind not farting while I'm saving the world?

Imorse när jag vaknade låg jag och huttrade och svettades på samma gång. Jag tänkte att det nog kunde vara vanlig morgontrötthet så jag gick upp ändå men jag fortsatte att känna mig konstig och seg så på något sätt hamnade jag i sängen igen och drog täcket över huvudet och skickade sms till Johanna att jag skulle skippa skolan idag. Sov oroligt några timmar till och vaknade runt halv tolv av att brandlarmet(!) gick igång. Jag hann precis vakna och kasta mig upp när det stängdes av igen. En tid senare upprepades samma sak. Jag hörde en massa hamrande och spikande också, så jag antar att det var arbetare som höll på att fixa med något.

Inte det bästa sättet att vakna, men jag mådde i alla fall bättre efter att ha sovit. Gick och lyssnade på Ellas spelning vid 2; de var verkligen jättebra. Deras allra bästa. ♥

Jag kommer ihåg när jag åkte hit på intervju förra året och vi fick se de dåvarande Ella-eleverna spela sin sista konsert. Då kände jag mig bara bortkommen och hörde inte hemma. Var det verkligen bara ett år sedan? Nu har jag bott här i ett år. Gosh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar