söndag 3 maj 2009

Dude, could you be more gay?

Idag har det varit varmt och solen har skinit hela dagen i Fårösund. Irriterande när solen letar sig igenom persiennerna. Dagen har vi tillbringat i vårt mörklagda klassrum med DVD-spelare, projektor och tredje säsongen av Supernatural. Jag tycker om Supernatural. Det känns liksom som en tv-serie som njuter av att vara en tv-serie och inget annat. Vilket kanske låter rätt dumt, men äh.

Under dagen fick vi ett sms av Ludde där han skrev att vi inte skulle börja förrän klockan ett imorgon och då skulle vi planera de två kommande (sista) veckorna samt ha med oss pengar och köpa de antologier vi vill ha. Det blev att promenera till Bungehallen med Johanna och ta ut pengar, men det var skönt att få lite luft. Det var en fin kväll och Fårösund var lika tomt som alltid.

Nu borde jag diska, duscha och jag borde definitivt läsa mera i Kicki och Lasse. Jag ligger 150 sidor efter min tidigare uppsatta plan. Inte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar