lördag 9 maj 2009

peas! it's also found in peas!

Igår hade vi vårt sista textsamtal. (Jag gillar inte riktigt när man kan börja tänka "sista" om saker.) Gårdagen bestod även av en timmes sömn på Johannas säng, några omgångar kubb och nostalgitripp när klassen samlades på kvällen för att titta på Lilla Sjöjungfrun.

Om exakt en vecka kommer pappa att vara här och hjälpa mig att packa in mitt liv i Volvon och på söndagen kommer jag att vara fastlandsbo igen. Redan på tisdag ska vi ha flyttstädat lägenheterna och nej, jag förstår inte varför vi ska ha städat redan då men jag vet att det innebär att jag borde börja städa idag. Jag har ju faktiskt inget bättre för mig idag. Egentligen. (Förutom att läsa dåliga Criminal Minds-fanfiction, skriva brev, läsa i Ida Lindes bok och gå och handla och sånt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar