söndag 12 april 2009

den kommande veckan...

Det stör mig lite att det finns ett nytt avsnitt av Doctor Who ute och jag har inte sett det än. Jag hade planerat titta idag, men dagen blev full av packning, ansökan till högskola (det blev kemisk analysteknik i Linköping, varför vet jag egentligen inte men något får mig att tycka att det verkar intressant) och sånt. Dessutom var datorn upptagen större delen av dagen, så ingen Doctor Who för mig.

Imorgon vid åtta går min buss mot Borlänge, som sedan ska bytas mot tåg till Sthlm. Jag kommer ha sex timmar att fördriva där - vet inte riktigt vad jag ska göra. (Min packning är faktiskt inte så tung--vad har jag glömt?--så jag kanske kan vandra omkring lite, har t.o.m. en gammal förköpsremsa till t-banan.)

Sen kommer jag att möta upp klassen och så kommer det att bära av till Estland! Jag ser fram emot det en massa, även om jag kanske känner att vårat program kommer vara väldigt späckat. Är hemma i Sverige igen på fredag så jag stannar hos Åsa över helgen. Tillbaka på Gotland är jag söndag eftermiddag.

Så, massa resande för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar