måndag 20 april 2009

vår

Så efter en intensiv men jätterolig vecka i Estland (jag kanske skriver mer om resan senare) och en mysig helg hos Åsa och Markus i Stockholm kom jag tillbaka till ön igår kväll. Det var skönt att kliva iland och inse att det börjar bli grönt, löven börjar spricka upp lite smått och det finns en massa vårblommor: jag är glad över att vara tillbaka. När jag kom fram gick jag och Johanna och handlade mat och godis och sen blev det både påskavsnittet av Doctor Who, det Bones-avsnitt som sändes på tv och sedan lite Arkiv X för våran del. Plus fanta, te och Johannas gratis chokladkaka. ;)

Men i kontrast så har det tydligen hänt sjuka saker på skolan under min frånvaro. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men det är en trist stämning. Två fall av misshandel på mindre än en vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar