måndag 27 april 2009

hade jag fortfarande varit kvar på gymnasiet hade jag haft måndagsångest nu

Idag hade vi inga lektioner, men jag gick ändå upp till frukosten. Kände mig väldigt duktig och mådde bra av att solen sken. Satte mig i datasalen och skrev utvärderingen av skolåret som Ludde hade bett om. Sen gick jag och Johanna och handlade och fick reda på att det hade bestämts att vi skulle ha möte efter förmiddagsfikat. Jag erkänner att jag kände mig väldigt oengagerad i mötet, men det fortlöpte i alla fall. Sen lunch, och nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag tror Johanna kanske skulle städa så jag vågar inte försöka övertyga henne att vi ska titta på Numb3rs. Så jag lyssnar på gammal Amerikansk country/folkmusik på last.fm. John Denver, Cat Stevens, Dan Fogelberg osv. "Gubbsmak" galore. :)

När jag ändå bara sitter här och inte har nåt för mig känns det som att jag lika gärna kan sortera högen papper på köksbordet. Kanske. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar