tisdag 28 april 2009

Maybe he was rolled up in a carpet?

Jag hade en dålig dag idag - kände mig helt seg och lyckades aldrig skriva något vettigt till skrivövningarna och självförtroendet liksom bara sjönk obehagligt fort. När jag kom hem kröp jag helt enkelt ner under täcket och värmde mig och lyssnade på John Denver.

Sedan lyckades jag masa mig iväg till gymmet i alla fall och jag är så glad att jag gjorde det. Jag mår verkligen sjukt bra efter att ha gymmat. (Känner mig lika överdrivet hurtig som Blondinbella när jag skriver så men äh.) Innan jag flyttade till Fårösund kände jag mig alltid för self-conscious när jag skulle gymma och vågade aldrig ta i så mycket som man borde men nu när jag har lärt mig ignorera andra på ett annat sätt så är det bara skönt. Grymt bra sätt att arbeta ut frustration/irritation/ångest och man får faktisk en underlig kick av självförtroende efteråt.

Mimmi frågade precis om jag skulle hem nåt till Rättviks marknad i helgen. Kände plötsligt ett sug efter varma chips och sockervadd. Men rent logiskt kan jag ju inte betala tusen spänn jag inte har för att åka till Rvik en helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar