tisdag 7 april 2009

kinda cute but generally useless in the wild

Idag kan jag meddela att intervjun jag skulle på var mer av en informationsträff och att jag troligen kommer att vara timanställd vikarie på hemtjänsten i sommar. Jag vet inte hur mycket jobb det innebär, men jag kommer väl troligen få tjäna lite pengar i alla fall. :)

Igår tog jag bussen ned till Rättvik för att träffa Pui Jin. Det slutade med att vi gick en promenad ut på Långbryggan och satt där i solen och pratade - mysigt! Blev lite kallt efter ett tag dock. Siljan är fortfarande helt isbelagd.

På ett nördigare spår så hittade jag en söt Zack-fanvideo på Eric Millegan's hemsida, sammansatt av klipp från första säsongen; sådant där som man bara blir glad av och man kan liksom låtsas att hey, allt kommer att bli bra. ♥

Men, mnä, nu ska jag slita mig från datorn för att hitta något att äta till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar